Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

DUCATI  750 SS - 1992

Bouwjaar:
1992
Kleur:
ROOD
Vermogen:
55 kW
Teller:
60.093 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
ducati - 750-ss
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Uniek, deze origineel Nederlands geleverde en in zeer  nette staat verkerende Ducati Sport 750. Hij is in compleet originele staat en is niet verbouwd of aangepast.
Wij hebben deze Sport voorzien van groot onderhoud, en het staat klaar voor de liefhebber.

Voor Meer informatie omtrent eventuele inruil of het maken van een afspraak, kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan ?Wolff of Dylan Kroese

Star Twin Motors
Kanaalzuid 484
7371GL LOENEN
Tel: 055-5051329
E-mail: verkoop@startwin.com

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Star Twin Motors
Kanaal Zuid 484
Loenen (Veluwe)
Plan de route
055-5051329
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italiƫ. Voor privƩrijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italiƫ diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiƫnte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VESPA
© 2000 - 2025 Motoroccasion