Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

DUCATI  750 F1 - 1990

Bouwjaar:
1990
Kleur:
Rood wit groen
Vermogen:
52 kW
Teller:
56.076 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
ducati - 750-f1
ducati - 750-f1
ducati - 750-f1
ducati - 750-f1
ducati - 750-f1
ducati - 750-f1
ducati - 750-f1
ducati - 750-f1
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Hierbij te koop aangeboden, Exclusieve Ducati 750 F1.

Verkeerd in gebruikte maar nette staat, loopt rijd en stuurt goed. Zeer veel documentatie van aanwezig. 

Voor meer informatie, neemt u gerust contact met ons op.


 
  • Kom vrijblijvend langs voor bezichtiging en/of een proefrit. De koffie staat klaar.

    Openingstijden:

    Di: 9:00 tot 17:00, 19:00 tot 22:00
    Wo: 9:00 tot 17:00
    Do: 9:00 tot 17:00, 19:00 tot 22:00
    Vr: 9:00 tot 17:00
    Za: 9:00 tot 17:00





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Beugol Motoren
Garderbroekerweg 59
Kootwijkerbroek
Plan de route
0342484550
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion