Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT-X - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Zephyr Bleu of Nebula Black
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
TIJDELIJK VOOR ACTIEPRIJS

€1500,- KORTING OP DEZE NIEUWE 800 MT-X



De nieuwe 800 MT-X is binnen

 

Klaar voor lange reizen

De 800MT-X is uitgerust met een brandstoftank van 22,5 liter, een comfortabel rallyzadel en elektronische bedieningselementen zoals drie rijmodi en cruisecontrol, voor een meer ontspannen en comfortabele rijervaring.

Geavanceerde rijhulpmiddelen

De 800MT-X zit boordevol geavanceerde rijhulpsystemen, waardoor hij het ultieme is op het gebied van rijeigenschappen en veiligheid.
Hij is voorzien van slipkoppeling, ABS, 3 rijmodi, cruisecontrol, quickshifter en TCS met de 6-assige IMU van Bosch.
Je vindt er ook een stuurdemper en een bandenspanningsmeter.
Met al deze voorzieningen kun je vol vertrouwen ruwe wegen of gladde snelwegen trotseren, wetende dat je wordt ondersteund door de beste rijveiligheid.

Leverbaar in het Zephyr Bleu en in het Nebula Black.

5 jaar garantie!



  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Lemar Motoren
Stationsweg 120-J
Oostrum (Venray)
Plan de route
0478-501669
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion