Nieuwsbrief:

CFMOTO  675 NK - 2025

Nieuw
Grey
cfmoto - 675-nk
cfmoto - 675-nk
cfmoto - 675-nk
cfmoto - 675-nk
cfmoto - 675-nk
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De CFMOTO 675NK pompt adrenaline naar elke centimeter van je lichaam, terwijl het aerodynamische ontwerp kracht voor extra seconden tijdwinst ontketent. Open het gaspedaal voor maximale snelheid en beweeg gemakkelijk door de straten en op racebanen, waarbij je elke bocht in een duikpositie verovert.

Het ontwerp is geïnspireerd op professionele racen en is afgestemd om de aerodynamica te optimaliseren. Krachtige enkele swingarm verbetert de racevaardigheden.

CUT THE EDGE
De gestroomlijnde voorzijde zorgt ervoor dat de lucht soepel over de carrosserie van het voertuig stroomt. Verborgen uitlaatpijpen passen perfect in de achterkant en zorgen voor een visuele impact. De toevoeging van een tractiecontrolesysteem zorgt voor stabiel rijden op gladde wegen en onder uiteenlopende moeilijke omstandigheden. Voortbouwend op de sportieve afstelling van de 675NK is de omgekeerde voorwielophanging nu voorzien van instelbare demping, voor de ultieme rijervaring in welke situatie je maar wilt. De slipperkoppeling zorgt voor een licht gevoel bij het schakelen en houdt het voertuig stabiel tijdens lastig terugschakelen. Standaard ABS, automatische koplampen en ESS-noodremlichten zijn ook inbegrepen. Hetzelfde 5-inch TFT-scherm ondersteunt MotoPlay, inclusief schermprojectie.

€ 7.999,- (Inclusief BTW, BPM, afleverkosten en 5 jaar garantie)
 
  • Maak snel een afspraak voor een testrit!
    0318-255835 / info@motormakelaar.com

    Tot ziens bij de CFMOTO dealer van Midden-Nederland!
    Motormakelaar te Lunteren

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, Navigatie, Om te bouwen naar 35kw, Originele uitlaat, Quickshifter, Tractioncontrole




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Lunteren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion