Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Motor Centrum Roosendaal biedt aan:
De nieuwe CFMOTO 450CLC
Uit voorraad leverbaar, en te bezichtigen in onze showroom!
Geschikt voor A en A2 rijbewijs!
Meer dan een cruisermotorfiets is de 450CL-C de perfecte samensmelting van detail en klassiek, waarbij het cruiserdesign naadloos overgaat in een geest van grenzeloze vrijheid. Het verfijnde ontwerp is een eerbetoon aan de klassieke allure, terwijl de geest van vrijheid je meeneemt op een reis van cool cruisen. In het zadel van de 450CL-C gaat het niet alleen om comfort, maar om het nastreven van je ware zelf.
De 450CL-C is een meesterwerk van gestroomlijnd design dat bij elke blik boeit. Het exterieur heeft de allure van een klassiek tijdperk, wat wordt benadrukt door de zorgvuldig gepolijste tankdop die glanst als een spiegel. Het naamplaatje uit 1989 en het logo met zilveren ring zijn een eerbetoon aan het erfgoed en vieren een tijdloze nalatenschap. De ultragepolijste brandstoftank is een statement van verfijning en weerspiegelt de wereld eromheen. Als aanvulling op de esthetiek verlicht een klassieke ronde koplamp de weg voor je, terwijl het geïntegreerde achterlicht een blijvende indruk achterlaat.
- Motor Centrum Roosendaal is dé motorzaak van West Brabant.
Kawasaki service dealer
CFMOTO DEALER WEST BRABANT & ZEELAND
Onderhoud en service aan alle merken
Bij ons kunt u terecht voor een uitgebreid aanbod van zowel nieuwe als gebruikte motoren. We zijn dealer van de merken CF Moto en Kawasaki (service) en verzorgen onderhoud aan alle merken in onze werkplaats.
Tevens zijn wij gespecialiseerd in Harley-Davidson. Naast de verkoop verzorgen wij ook het onderhoud aan deze motoren.
Onze werkplaats is uitgerust met de meest moderne diagnoseapparatuur, special tools en de monteurs hebben merkspecifieke opleidingen gevolgd.
Ons aanbod van Harley-Davidson’s bestaat uit modellen uit alle lijnen.
Sportsters: Iron, Low, Lowrider, Nightster XL1200N, 48, 72, XL1200 en XL883 etc.
Dyna: Fat Bob FXDF, Street Bob FXDB, Wide Glide FXDWG, Low Rider FXDL etc.
Softail: Fat Boy FLSTF, Breakout FXSB, Slim FLS, Heritage FLSTC etc.
Touring: Street Glide FLHX, Electra FLHT, Ultra FLHTCHU
V-Rod: Nightrod VRSC, Muscle VRSCF
Trike: FLHXXX
Uiteraard is inruil van uw huidige motor mogelijk.
Gespreide betaling of zakelijk leasen? Check onze website.
Diverse CFMOTO demo-motoren, voor proefritten.
Ook voor motorverhuur en trailerverhuur kunt u bij ons terecht.
Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag 9.00 tot 12:30 en van 13:00 tot 17:30
Zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur.
Tot ziens!
Motor Centrum Roosendaal
Gastelseweg 145
4705 AB Roosendaal
0165-559926
info@mcr.nl
www.mcr.nl
Wij zijn aangesloten bij de BOVAG
12 maanden garantie op de aankoop van gebruikte motoren, bij een aankoopbedrag van minimaal 35% van de oorspronkelijke cataloguswaarde en vanaf € 3.000,-
zes maanden garantie op reparatie en onderhoud.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Tweecilinder parallel 4-takt, 8 kleppen, DOHC met balansas |
Boring x slag | 72 mm x 72 mm |
Cilinder inhoud | 449 cc |
Comp. verhouding | 11.3:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Bosch EFI |
Ontsteking | ECU |
Vermogen | pk / 30 kW bij 8000 tpm |
Max. koppel | 42 Nm bij 6250 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 VERSNELLINGEN |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | 41mm Upside down KYB, regelbaar |
Vering achter | Multi-link, KYB monoshock, regelbaar |
Remmen voor | 4-piston J.Juan, 320mm schijf |
Remmen achter | enkele remschijf 220mm |
Voorband | 130/90-R16 |
Achterband | 150/80-R16 |
Wielbasis | 1485 mm |
Lengte | 2205 mm |
Breedte | 805 mm |
Hoogte | 1110 mm |
Zithoogte | 690 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Nebula Black,Ruby Red |
Beschrijving | Meer dan een cruisermotorfiets is de 450CL-C de perfecte samensmelting van detail en klassiek, waarbij het cruiserdesign naadloos overgaat in een geest van grenzeloze vrijheid. Het verfijnde ontwerp is een eerbetoon aan de klassieke allure, terwijl de geest van vrijheid je meeneemt op een reis van cool cruisen. In het zadel van de 450CL-C gaat het niet alleen om comfort, maar om het nastreven van je ware zelf.
De 450CL-C is een meesterwerk van gestroomlijnd design dat bij elke blik boeit. Het exterieur heeft de allure van een klassiek tijdperk, wat wordt benadrukt door de zorgvuldig gepolijste tankdop die glanst als een spiegel. Het naamplaatje uit 1989 en het logo met zilveren ring zijn een eerbetoon aan het erfgoed en vieren een tijdloze nalatenschap. De ultragepolijste brandstoftank is een statement van verfijning en weerspiegelt de wereld eromheen. Als aanvulling op de esthetiek verlicht een klassieke ronde koplamp de weg voor je, terwijl het geïntegreerde achterlicht een blijvende indruk achterlaat. |
Welkom bij MCR Motorrijden is voor vele mensen een hobby, dat blijkt elke zomer maar weer als duizenden mensen er met hun motor erop uit trekken.
De een pikt op een zonnige zondag sportief een paar bochtjes en rijdt vol enthousiasme zijn knieën aan de grond, een ander doet het wat rustiger aan en tokkelt kalm over een kronkelende dijkweggetje en weer een ander tuigt zijn motor op om te vertrekken naar een vakantiebestemming.
Het maakt eigenlijk niet uit op welke manier je met je motor rijd als je er maar plezier aan beleeft, en dat laatste is nu precies wat wij je toewensen!
Veel fijne en veilige kilometers, veel plezier team MCR
 | Roosendaal, Noord-Brabant |
 | 0165-559926 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken