Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 CLC - 2025

Nieuw
Nebula Black / Ruby Red
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Cool Life Cruising
 

Meer dan een cruisermotorfiets is de 450CL-C de perfecte samensmelting van detail en klassiek, waarbij het cruiserdesign naadloos overgaat in een geest van grenzeloze vrijheid. Het verfijnde ontwerp is een eerbetoon aan de klassieke allure, terwijl de geest van vrijheid je meeneemt op een reis van cool cruisen. In het zadel van de 450CL-C gaat het niet alleen om comfort, maar om het nastreven van je ware zelf.De 450CL-C is een meesterwerk van gestroomlijnd design dat bij elke blik boeit. Het exterieur heeft de allure van een klassiek tijdperk, wat wordt benadrukt door de zorgvuldig gepolijste tankdop die glanst als een spiegel. Het naamplaatje uit 1989 en het logo met zilveren ring zijn een eerbetoon aan het erfgoed en vieren een tijdloze nalatenschap. De ultragepolijste brandstoftank is een statement van verfijning en weerspiegelt de wereld eromheen. Als aanvulling op de esthetiek verlicht een klassieke ronde koplamp de weg voor je, terwijl het geïntegreerde achterlicht een blijvende indruk achterlaat.

Comfort en stijl

450CL-C 's sterke hartslag op de weg herdefinieert cruiserprestaties. Met een indrukwekkend maximumvermogen van 30 kW bij 8000 t/min en een zorgvuldig gekalibreerd koppel bij lage toerentallen, dat een maximumkoppel van 42 Nm bereikt bij 6250 t/min, belichaamt hij de allure van cruiserrijden. De krukashoek van 270° en de dubbele balansas zorgen samen voor een rit die even soepel als gecontroleerd is, zodat trillingen het plezier van je reis nooit verstoren. De innovatieve Gates riemaandrijving, die een vleugje moderne techniek toevoegt aan de klassieke cruiser, brengt het vermogen efficiënt over en straalt tegelijkertijd raffinement uit.

De 450CL-C vindt de balans tussen comfort en stijl. Met een zithoogte van 690 mm hult hij de rijder in puur comfort. Het lederen zadel is behandeld met de baanbrekende Pinstripe® Retro-technologie. Door ongeëvenaard comfort te combineren met tijdloze stijl wordt elke rit een belichaming van ware cruising spirit. Het gewicht van 181 kg zorgt voor stabiliteit tijdens het rijden.

450CL-C brengt innovatie in de ervaring met een 3,6" retro stijl rond TFT gebogen display, dat navigatieprojectie ondersteunt, met ingebouwde schakel- en uitdoofherinneringen. Deze intelligente technologie verhoogt het rijplezier. De T-box maakt naadloze voertuig-telefoon connectiviteit mogelijk en biedt functies zoals OTA upgrades, MotoPlay, beveiligings- en antidiefstalfuncties, track recording en real-time weergave van voertuiginformatie via de CFMOTO RIDE app. Dit verbetert de rijervaring door gemak binnen handbereik te brengen.

De CFMoto 450CLC wordt verwacht in het eerste kwartaal van 2024, wilt u zeker weten eigenaar worden van deze prachtige motor pre order hem nu!

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.

Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2025 Motoroccasion