Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 RR - 2023

Garantie: Ja
4845 Km
Ruby red pearl 2
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW S1000RR Individual – Unieke Superbike in Showroomstaat

Volledig op maat opgebouwde BMW S1000RR Individual aan. Geen standaard motor, maar een custom project waarbij elk detail met zorg en vakmanschap is aangepakt. Volledig schadevrij, compleet gedemonteerd en opnieuw opgebouwd volgens onze hoogste standaarden.

Bijzonderheden van deze motor:
• Gespoten in de exclusieve BMW Individual-kleur Ruby Red II
• Titanium Akrapovic EvolutionLine-uitlaatsysteem met db-killer
• Diverse onderdelen professioneel Cerakote-gecoat (slijtvaste keramische coating)
• Nieuwe banden, vloeistoffen en filters
• Uitgerust met: M-wielen, M-zadel, M-ketting en M-accu
• Gilles Tooling rearset met opklapbare voetsteunen
• Unieke kentekenplaathouder
• Kleiner voortandwiel voor extra acceleratie
• BTW-motor – prijs is inclusief btw
• Getaxeerde vervangingswaarde: €35.000
• 1 jaar fabrieksgarantie + 2 jaar extra garantie (mits dealeronderhouden)
• Wordt geleverd met alle originele onderdelen

Waarom deze S1000RR?
Deze motor is het resultaat van pure passie en technisch vakmanschap. Elk onderdeel is met zorg gekozen en professioneel gemonteerd voor een unieke rijervaring en een opvallende uitstraling.

Aanpassen naar eigen smaak?
Dat kan! We denken graag met je mee voor persoonlijke aanpassingen.

Geïnteresseerd of vragen?
Neem gerust contact op:
E-mail: info@bmbmotoren.nl
Telefoon: 06 2205 0761




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BMB Motoren BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 1972 - In 1972, na het succes in Amerika in de begin jaren zestig met de Scramblers wilde Ducati verder met de succesformule als toegepast in het thuisland, in het bijzonder met de desmodromische 450. Aan het einde van de jaren zestig was er een ware explosie van zogeheten 'maxibikes'. En opnieuw had ontwerper Taglioni voor Ducati een winnend wapen achter de hand. Op 23 april 1972 arriveerde Ducati weer op de racebaan. Ditmaal op de Imola 200 Miles met een nieuwe tweecylinder desmodromic 750. Bestuurd door Paul Smart en Bruno Spaggiari waren deze goed voor een eerste en tweede plaats. De exceptionele 750 Supersport werd daarop uitgebracht als uitloper van deze spectaculaire overwinning.
© 2000 - 2025 Motoroccasion