Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
BMW R1200RT
Bouwjaar 2008
km stand 54482
Zeer nette motor Alle opties
onderhoudhistorie aanwezig
3 delige kofferset in kleur lichte beschadiging op topkoffer
- Deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )
Inruil en financiering mogeliijk.
Altijd incl. 7 dagen gratis allrisk verzekering.
3 maanden garantie
Otomoto is dé motorzaak en autogarage in Ten Boer, nabij Groningen. Bij ons kunt u terecht voor motorverkoop, auto- en motoronderhoud, reparaties en winterstalling. Daarnaast beschikken we over een moderne wasstraat en wasbox voor een complete verzorging van uw voertuig. Wij helpen klanten uit Ten Boer, Groningen en omstreken met alles voor hun motor of auto – snel, vakkundig en persoonlijk
www.otomoto.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cilinder 4-takt boxermotor |
Boring x slag | 101 mm x 101 mm |
Cilinder inhoud | 1170 cc |
Comp. verhouding | 12:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische injectie |
Ontsteking | electronisch two spark |
Vermogen | 110 pk / 81 kW bij 7500 tpm |
Max. koppel | 115 Nm bij 6000 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen met klauwschakeling |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 27 liter |
Topsnelheid | > 200 km/u |
ABS | |
Frame | stalen buisprofielen, aandrijflijn dragend |
Vering voor | BMW Telelever, veerweg 120 mm |
Vering achter | BMW paralever, veerweg 135 mm |
Remmen voor | dubbele remschijven (Ø 320 mm) |
Remmen achter | enkele schijfrem (Ø 265 mm) |
Voorband | 120/70 - ZR 17 (tubeless) |
Achterband | 180/55 - ZR 17 (tubeless) |
Wielbasis | 1485 mm |
Lengte | 2230 mm |
Breedte | 980 mm |
Hoogte | 1430 mm |
Zithoogte | 820/840 mm |
Drooggewicht | 259 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Deze Tourer van BMW met de legendarische type-aanduiding "RT” heeft alles in huis voor de lange afstand. Je kunt je er alvast op gaan verheugen. Lange rechte einden of kronkelende binnenwegen - de power-boxer is er op berekend. Van diep onderuit op het enorme koppel rijden of in de hogere toerentalregionen een sprintje trekken - het is allemaal even fascinerend. Een breed programma opties en accessoires is beschikbaar om de machine tot in de details aan je wensen aan te passen. ABS is ... |
Otomoto is een garagebedrijf in Ten Boer voor onderhoud en reparatie van alle merken auto's en motoren.
Ook voor de in- en verkoop van motoren, voor de verkoop van motorkleding en voor winterstalling van uw motor kunt u bij ons terecht.
• Onderhoud en reparatie van alle merken
• Pechservice
• Winterstalling
• Revisie
• Gratis halen en brengen van uw motor binnen een straal van 25 km
• Een leenmotor als uw motor gerepareerd wordt
• Motorkleding en helmen
 |
Otomoto |
|
Handelsweg 12
Ten Boer
Plan de route
|
 |
050-3021624
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken