Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 RS - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
N.v.t
Vermogen:
Teller:
74.943 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Beschrijving
BMW R 1200 RS van bouwjaar 2017 met een kilometerstand van 74943.
De motor komt met boekjes en onderhoud historie, de motor krijgt groot onderhoud en een nieuwe set banden bij aflevering.
Verder bevat de motor als extra's een originele BMW topkoffer, stuur verhogers, en een navigatiesteun (navigatie is niet aanwezig).

Algemene gegevens
Kilometerstand: 74943.
Motortype: Vier takt twee cilinder boxer.
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2017
Versnellingstype: Voetgeschakeld (6)
Kleur: Wit/Blauw

Technische gegevens (fabrieksopgave)
Cilinderinhoud: 1170 cc
Aantal cilinders: 2
Vermogen: 92 KW / 125 pk
Koppel: 125 NM
Nat gewicht: 231 kg






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Erison Motoren
Twentepoort West 34
Almelo
Plan de route
0546-565991
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion