Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2011

Garantie: Nee
70763 Km
Wit
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer complete BMW R1200GS met ralatief lage kilometerstand te koop!
Zojuist een uitgebreide onderhoudsbeurt gehad.

Origineel Nederlandse motor!

Inruil- en garantiemogelijkheden!

Kilometerstand: 70.763 km
Motorsegment: Allroad / adventure
Bouwjaar: 2011
Kleur: Wit
Cilinderinhoud: 1200 cc
Vermogen: 81 kW / 110 pk
Aantal cilinders: 2 / boxer
Massa rijklaar: 229 kg
BTW/marge: marge-motor, BTW niet aftrekbaar voor ondernemers

Staat en onderhoud:
De motor verkeerd in zeer goede staat en ziet er netjes uit. Start, rijdt en remt goed en alles werkt naar behoren. Zojuist is een uitgebreide onderhoudsbeurt uitgevoerd waarbij het volgende is gedaan:
- Klepspelingen gecontroleerd
- Nieuwe olie en oliefilter
- Nieuwe luchtfilter
- Nieuwe remvloeistoffen voor en achter
- Nieuwe koppelingsvloeistof
De remmen en banden zijn nog in prima staat en met de onderhoudsvrij cardanaandrijving hoef je nooit meer een ketting te smeren!

De motor is voorzien van de volgende opties:
- Kofferset met 3 koffers (origineel BMW)
- Garmin Zumo navigatiesysteem met voeding
- ESA electronic suspension adjustment (origineel BMW)
- ASC traction control (origineel BMW)
- Handvatverwarming (origineel BMW)
- ABS (origineel BMW)
- Handkappen (origineel BMW)
- In hoogte verstelbaar zadel (origineel BMW)
- Middenbok (origineel BMW)
- Bagagerek (origineel BMW)
- USB voeding in cockpit
- LED knipperlichten

De motor wordt met het volgende geleverd: 
- Originele reservesleutel
- Kofferset met 3 koffers
- Garmin Zumo

Aldus een nette, zeer complete en degelijke motor met relatief lage kilometerstand voor een boxer die ideaal is voor lange reizen, tourritten en woon-werk verkeer! Direct klaar voor gebruik!

Voor meer informatie kun je contact opnemen.

De Haar Motoren
De Scheysloot 10
2201 GN Noordwijk

Trefwoorden: tour, toer, KTM, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Honda, R1100, R1100GS, R1150, R1150GS, R1200, R1200GSA, GSA, RS, RT, offroad, onroad, 1290, R1250GS, R1250, Varadero, DL1000, Versys, XT1200
Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Bagagerek, Belly pan onderkuip, Boordcomputer, Cylinderbeschermers, Handkappen, Handvat verwarming, knipperlichten, andere, Kofferset, Middenbok, Motorblok beschermplaat, Navigatie, Originele uitlaat, Topkoffer, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Haar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion