Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2013

Garantie: Ja
27890 Km
THUNDER-GREY ME
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2013
Garantie: Afl pakket meerprijs

Bomvolle BMW R 1200 GS met een lage KM stand.

Verder is de motor voorzien van een topkoffer, mistlampen, Donker windscherm, Valbeugel en nog veel meer opties af fabriek.

Speciale uitvoeringen af fabriek:
0190 ASC+ rijmodi
0191 Dynamic ESA
0192 LED-koplamp
0202 Dagrijlicht
0221 Boordcomputer Pro
0230 Comfort-pakket
0239 Dynamik-Paket 2
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0350 Uitlaatsysteem verchroomd
0377 Aanwijzingsschild Urgentiedienst
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0589 Handbescherming
0590 Richtingaanwijzer LED wit
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0681 Kofferhouder links/rechts
0776 Stoel bestuurd. lag

Achteraf ingebouwde speciale opties:
0562 Extra koplamp

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion