Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE TRIPLE BLACK - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
Zwart
Vermogen:
92 kW
Teller:
6.900 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1200-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1200-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1200-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1200-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1200-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1200-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1200-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1200-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1200-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1200-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1200-gs-adventure-triple-black
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf


"Triple Black"


Dynamic ESA elektronische vering


LED-koplamp en witte LED-richtingaanwijzers


Keyless Ride


Dagrijverlichting


Boordcomputer Pro


Schakelassistent Pro


Rijmodi Pro 


Comfortpakket


Touringpakket


Dynamiekpakket


Voorbereiding voor navigatiesysteem


ABS Pro


Cruise control


Bandenspanningscontrole


Handvatverwarming


Verchroomd uitlaatsysteem


3-delige adventure kofferset

Wunderlich comfortzadel
Tanktas
BMW NAVIGATOR V
Akrapovic demper

  • Interesse in een motor?? Kom langs in onze showroom of neem gerust contact met ons op per telefoon of e-mail: tel. 0573-402022 of info@mamola.nl

    Wij leveren al onze motoren af met 10 dagen gratis verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden!.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mamola Motoren
Molenveld 2
Laren
Plan de route
0573-402022
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion