Nieuwsbrief:

BMW  R 12 NINE T - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
Vermogen:
80 kW
Teller:
2.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2023 - 2025
Modelcode: KR1
Typenummer: 0N01

Technische informatie
Koppel: 115 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 16 liter
Topsnelheid: 215 km/u
Afmetingen (LxBxH): 213 x 87 x 107 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-05-2030
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Comfort-pakket, Connected ride control (06AN), Cruise control, Cruise control (0538), Handvatverwarming, Hill hold functie, Hill Start Control (0204), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless start, Koplampen adaptief, Koplamp Pro, Koplamp Pro (0219), LED dagrijverlichting, Metaalkleur, Option 719 wielen Classic (0505), Schakelassistent Pro (0222), Single Seat uitvoering (031C), Teleservices (06AE), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Harry Meijer B.V.
Sydneystraat 1
Lijnden
Plan de route
020-6592580
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion