Nieuwsbrief:

BMW  R 12 NINE T - 2024

Garantie: Ja
12325 Km
ALUMINIUM
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
bmw - r-12-nine-t
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Met resterende fabrieksgarantie. Ingeruild van de eerste eigenaar.

Option 719 Aluminium
Perfect in scène gezet: de tank en buddyseat zijn van geborsteld aluminium en transparant gelakt. Het rode frame past bij de rode tapes op het airboxpaneel. De Option 719 gefreesde onderdelen van aluminium benadrukken het spectaculaire uiterlijk.

De getoonde prijs is inclusief afleverkosten. Goedhart Motoren selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij Goedhart Motoren is voorzien van minimaal 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen. Naast alle occasions heeft Goedhart Motoren ook altijd meer dan 200 nieuwe motoren op voorraad.
Informeer bij onze verkoopafdeling naar de beschikbaarheid.

Goedhart Motoren is officieel dealer van: Aprilia, Ducati, Honda, Husqvarna, Kawasaki, Bimota, CF Moto, KTM, Moto-Guzzi, Suzuki, Triumph, en Yamaha.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Goedhart Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion