Nieuwsbrief:

BMW  R 1150 RS - 2002

Garantie: Nee
40887 Km
Blauw
bmw - r-1150-rs
bmw - r-1150-rs
bmw - r-1150-rs
bmw - r-1150-rs
bmw - r-1150-rs
bmw - r-1150-rs
bmw - r-1150-rs
bmw - r-1150-rs
bmw - r-1150-rs
bmw - r-1150-rs
bmw - r-1150-rs
bmw - r-1150-rs
bmw - r-1150-rs
bmw - r-1150-rs
bmw - r-1150-rs
bmw - r-1150-rs
bmw - r-1150-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

BMW R 1150 RS
Bouwjaar: 2002
Kilometerstand: 40887
Kleur: Blauw 
Kenteken: MG-LZ-81

Inruil koopje :  BMW R 1150 RS met een lage KM stand van 40.887 inclusief  2 delige originele kofferset. 

  • Proefrit maken?
    Wij zorgen er voor dat de motoren die we aanbieden in een mooie gepoetste staat zijn. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.

    Voor alle aanbiedingen geldt: prijswijzigingen voorbehouden en zo lang de voorraad strekt. Er is pas sprake van verkoop als de (aan-)betaling is gedaan.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Zwolle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion