Nieuwsbrief:

BMW  R 1150 GS ADVENTURE - 2003

Bouwjaar:
2003
Kleur:
Zwart
Vermogen:
62 kW
Teller:
195.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
bmw - r-1150-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer uitzonderlijke BMW motorfiets, niet voor toerrijders!!
Speciaal in onze werkplaatstotaal gerestaureerd, nu ongeveer 1500 km gereden.
– totaal nieuw opgebouwd motor en frame delen , versnellingsbak, aandrijfas nieuw.
– volledig ohlins systeem
– lichte dynamo
– grote tank 30 L
– nieuwe wielen met zwarte naven en zwarte R1200GS velgen
– speciaal uitlaatsysteem met akrapovic
– KNN intake
– carillo drijfstangen
– speciale zuigers hoge compressie alleen 98 of 102 octaan
– rapid bike
– spec chip
– race nokkenas
– spec klepveren
– 1200 koppen grote kleppen
– vermogens erbij uitdraai 119 pk achterwiel
– kahedo zitbank
– air fuel meter

Meer foto’s van hele restauratie op aanvraag.

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Oscar Motorservice
Industrieweg 60-L
Nunspeet
Plan de route
06-14236779
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion