Nieuwsbrief:

BMW  K 1200 R - 2006

Bouwjaar:
2006
Kleur:
Grijs
Vermogen:
Teller:
44.917 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
bmw - k-1200-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Toeren en sportief rijden dat kan volop met deze cardan aangedreven BMW met een vermogen van 160 pK.
Dankzij het compacte scherm rondom de koplamp is het snellere rijden langer vol te houden. Deze motor rijdt goed.
Optisch is er wat werk aan de lak rondom op het motorblok. Hier en daar moertjes met roest die nog te redden zijn met de juiste middelen,
Naast het rijden is het poetsen vaak ook een onderdeeel van de fijne hobby motorrijden.

 

  • Interesse ? 
    Laat het mij weten via een whatsapp bericht op 0681470072.
    Dan spreken we af op afspraak.
    Graag tot ziens.
    Kees
    Motorzaak Woerden
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorzaak Woerden
Schillingdreef 7
Woerden
Plan de route
0681470072
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion