Nieuwsbrief:

BMW  K 1100 RS - 1993

Bouwjaar:
1993
Kleur:
MYSTICROT
Vermogen:
74 kW
Teller:
80.326 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - k-1100-rs
bmw - k-1100-rs
bmw - k-1100-rs
bmw - k-1100-rs
bmw - k-1100-rs
bmw - k-1100-rs
bmw - k-1100-rs
bmw - k-1100-rs
bmw - k-1100-rs
bmw - k-1100-rs
bmw - k-1100-rs
bmw - k-1100-rs
bmw - k-1100-rs
bmw - k-1100-rs
bmw - k-1100-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1993

Met deze sportieve toermotorfiets kunt u nog jaren plezierig toeren, ook zeer geschikt als woon-werk motorfiets.
Door ons ingeruild
In zeer nette staat
Rijdt geweldig lekker
Alarmverlichting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Jong Alphen BV
Zaagmolenweg 8
Alphen aan den Rijn
Plan de route
0172-492036
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion