Nieuwsbrief:

Verduyn Ducati Specialist

Bij Verduyn Ducati Specialist hebben wij altijd prachtige Ducati occasions staan. Heb je interesse in een Ducati maar heb je nog vragen of wil je meer weten? Neem dan gerust contact met ons op.
Alle motoren van Verduyn Ducati Specialist
14 motoren gevonden
DUCATI 996
DUCATI 996
€ 14.500,- p/mnd klik hier
2001, 4312 Km
DUCATI 916 SENNA
DUCATI 916 SENNA
€ 28.500,- p/mnd klik hier
1995, 0 Km
DUCATI MONSTER 821
DUCATI MONSTER 821
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2015, 24358 Km
DUCATI 1198
DUCATI 1198
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2010, 42759 Km
DUCATI PANIGALE 1199  R
DUCATI PANIGALE 1199 R
€ 20.450,- p/mnd klik hier
2013, 13779 Km
DUCATI M S2R 1000
DUCATI M S2R 1000
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2006, 35648 Km
DUCATI STREETFIGHTER V4S
DUCATI STREETFIGHTER V4S
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2021, 3680 Km
DUCATI M 1100 S
DUCATI M 1100 S
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2009, 14898 Km
DUCATI MULTISTRADA 950 S
DUCATI MULTISTRADA 950 S
€ 14.750,- p/mnd klik hier
2020, 15703 Km
DUCATI MONSTER 1200 R
DUCATI MONSTER 1200 R
€ 13.250,- p/mnd klik hier
2017, 32098 Km
DUCATI MULTISTRADA 950 S
DUCATI MULTISTRADA 950 S
€ 14.750,- p/mnd klik hier
2021, 16208 Km
DUCATI PANIGALE V4 S
DUCATI PANIGALE V4 S
€ 27.950,- p/mnd klik hier
2023, 3334 Km
DUCATI DIAVEL TITANIUM
DUCATI DIAVEL TITANIUM
€ 15.250,- p/mnd klik hier
2015, 33660 Km
DUCATI MULTISTRADA 1200 S PIKES PEAK
DUCATI MULTISTRADA 1200 S PIKES PEAK
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2013, 24985 Km
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion