Nieuwsbrief:

Speedservice Motorshop

Alle motoren van Speedservice Motorshop
26 motoren gevonden
BMW R 1150 RT ABS
BMW R 1150 RT ABS
€ 3.859,- p/mnd klik hier
2001, 84452 Km
KAWASAKI ZEPHYR 750
KAWASAKI ZEPHYR 750
€ 3.650,- p/mnd klik hier
1991, 25500 Km
YAMAHA YZF 600 R THUNDERCAT
YAMAHA YZF 600 R THUNDERCAT
€ 2.350,- p/mnd klik hier
2003, 58194 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2007, 38157 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2017, 6393 Km
HARLEY-DAVIDSON LOWRIDER
HARLEY-DAVIDSON LOWRIDER
€ 25.000,- p/mnd klik hier
2015, 7000 Km
TRIUMPH T 509 SPEED TRIPLE
TRIUMPH T 509 SPEED TRIPLE
€ 1.550,- p/mnd klik hier
1998, 70473 Km
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2013, 20730 Km
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2003, 33800 Km
APRILIA PEGASO 650 I.E.
APRILIA PEGASO 650 I.E.
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2007, 36334 Km
BMW K 1200 RS
BMW K 1200 RS
€ 3.000,- p/mnd klik hier
2004, 55911 Km
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2003, 18961 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2010, 48900 Km
DUCATI M 600
DUCATI M 600
€ 1.859,- p/mnd klik hier
1999, 66242 Km
YAMAHA MAJESTY 400
YAMAHA MAJESTY 400
€ 1.650,- p/mnd klik hier
2005, 70000 Km
SUZUKI GSX 1300 R
SUZUKI GSX 1300 R
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2001, 78650 Km
SUZUKI GSX 750 ES
SUZUKI GSX 750 ES
€ 550,- p/mnd klik hier
1989, 64124 Km
SUZUKI GSX 750 F
SUZUKI GSX 750 F
€ 750,- p/mnd klik hier
1992, 94637 Km
SUZUKI BANDIT 650 SA
SUZUKI BANDIT 650 SA
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2008, 20543 Km
VICTORY HIGH BALL
VICTORY HIGH BALL
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2014, 3850 Km
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion