Nieuwsbrief:

Simako-BDM Apeldoorn

Simako-BDM is een dealerbedrijf voor BMW Motoren met vestigingen in Elst (Gld) en Apeldoorn, de dealer voor Midden Gelderland!
Alle motoren van Simako-BDM Apeldoorn
63 motoren gevonden
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2023, 1814 Km
Merkdealer
BMW F 900 GS ADVENTURE
BMW F 900 GS ADVENTURE
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2024, 1548 Km
Merkdealer
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2018, 26790 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2017, 33600 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 28.950,- p/mnd klik hier
2024, 43051 Km
Merkdealer
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2022, 17750 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2020, 27500 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2022, 27318 Km
Merkdealer
BMW CE 04
BMW CE 04
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2023, 1080 Km
Merkdealer
BMW CE 02
BMW CE 02
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2024, 512 Km
Merkdealer
BMW R 18 ROCKTANE
BMW R 18 ROCKTANE
€ 29.950,- p/mnd klik hier
2023, 1521 Km
Merkdealer
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2022, 15605 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 30.950,- p/mnd klik hier
2023, 5198 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2024, 31074 Km
Merkdealer
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2020, 22639 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2024, 27752 Km
Merkdealer
BMW F 900 R
BMW F 900 R
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2024, 3000 Km
Merkdealer
BMW CE 02
BMW CE 02
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2025, 501 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 24.450,- p/mnd klik hier
2022, 1590 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 29.950,- p/mnd klik hier
2022, 7781 Km
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion