Nieuwsbrief:

Roefs Motor Trading

WELKOM BIJ ROEFS MOTOR TRADING. Inmiddels al 20 jaar een bekend begrip binnen de motorbranche. NU OOK HÉT ADRES VOOR ONDERHOUD EN REPARATIE VAN UW MOTORFIETS.
Alle motoren van Roefs Motor Trading
24 motoren gevonden
YAMAHA FJR 1300 A
YAMAHA FJR 1300 A
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2007, 50875 Km
HONDA CBF 1000 F C-ABS
HONDA CBF 1000 F C-ABS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2009, 49775 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2019, 22950 Km
KTM 1290 SUPER DUKE GT
KTM 1290 SUPER DUKE GT
€ 17.950,- € 18.250,- p/mnd klik hier
2022, 6450 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.750,- € 6.990,- p/mnd klik hier
2022, 5150 Km
BMW G 310 GS
BMW G 310 GS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2024, 450 Km
HONDA CBR 1100  XX SUPER BLACKBIRD
HONDA CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
€ 3.450,- € 3.750,- p/mnd klik hier
1999, 54292 Km
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
€ 17.750,- p/mnd klik hier
2018, 25912 Km
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
€ 15.500,- p/mnd klik hier
2015, 34230 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.950,- € 11.750,- p/mnd klik hier
2022, 6216 Km
BMW F 900 GS
BMW F 900 GS
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2024, 2920 Km
BMW F 900 GS
BMW F 900 GS
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2024, 2250 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 17.450,- p/mnd klik hier
2019, 59520 Km
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2009, 44295 Km
BMW R 1300 GS ADVENTURE TROPHY
BMW R 1300 GS ADVENTURE TROPHY
€ 33.950,- p/mnd klik hier
2024, 3230 Km
BMW F 900 GS
BMW F 900 GS
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2024, 3293 Km
YAMAHA FZ 8 FAZER ABS
YAMAHA FZ 8 FAZER ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2012, 37160 Km
BMW G 650 GS
BMW G 650 GS
€ 6.350,- p/mnd klik hier
2015, 7568 Mls
BMW F 800 GS
BMW F 800 GS
€ 12.250,- p/mnd klik hier
2024, 229 Km
BMW F 800 GS
BMW F 800 GS
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2024, 1315 Km
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion