Nieuwsbrief:

Lowlands Biker Store


www.lowlandsbikerstore.nl
038 4211701
Dealer van:Lid BOVAG

INDIAN, PIAGGIO


Als Officieel dealer van Indian en de verkoop van Harley Davidson motoren is de passie voor amerikaanse motoren duidelijk. Een nog grotere passie is het customizen van deze motoren. Wij bouwen deze unieke motoren in onze werkplaats in Zwolle. Daarnaast helpen wij u graag bij het realiseren van uw ideeën. Heeft u een specifiek ontwerp in het hoofd? Of het nu gaat om een Bagger, Mexican style, een cafe racer of een andere trend, we maken het graag voor je! Soms moet je echter een motor ook gewoon origineel laten. Ook verzorgen wij graag voor u het onderhoud, spuitwerk en bijvoorbeeld het herstellen van schade. Wij beschikken over een goed uitgeruste werkplaats en meer dan 20 jaar ervaring in reparatie en onderhoud.
Alle motoren van Lowlands Biker Store
155 motoren gevonden
MOTO GUZZI V 7 STONE
MOTO GUZZI V 7 STONE
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2014, 22885 Km
ROYAL ENFIELD CLASSIC 350
ROYAL ENFIELD CLASSIC 350
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD CLASSIC 350
ROYAL ENFIELD CLASSIC 350
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 452
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 452
€ 7.399,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 452
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 452
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD BEAR 650
ROYAL ENFIELD BEAR 650
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD SHOTGUN 650
ROYAL ENFIELD SHOTGUN 650
€ 9.449,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD GUERRILLA 450
ROYAL ENFIELD GUERRILLA 450
€ 6.899,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD GUERRILLA 450
ROYAL ENFIELD GUERRILLA 450
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD GUERRILLA 450
ROYAL ENFIELD GUERRILLA 450
€ 6.899,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD METEOR 350
ROYAL ENFIELD METEOR 350
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD SHOTGUN 650
ROYAL ENFIELD SHOTGUN 650
€ 9.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
INDIAN MOTORCYCLE CHIEF DARK HORSE
INDIAN MOTORCYCLE CHIEF DARK HORSE
€ 22.790,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD BEAR 650
ROYAL ENFIELD BEAR 650
€ 9.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 452
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN 452
€ 7.399,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD INTERCEPTOR 650
ROYAL ENFIELD INTERCEPTOR 650
€ 9.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD CLASSIC 650
ROYAL ENFIELD CLASSIC 650
€ 9.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
INDIAN MOTORCYCLE SCOUT ROGUE
INDIAN MOTORCYCLE SCOUT ROGUE
€ 19.495,- p/mnd klik hier
2023, 1734 Km
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion