Nieuwsbrief:

Leidse Motoren

Waar passie en prestatie samenkomen Bij Leidse Motoren geloven we dat rijden meer is dan alleen een manier van verplaatsen het is een lifestyle. Onze passie voor motoren drijft ons om alleen het beste aan te bieden, van hoogwaardige motoren tot deskundige onderhoudsdiensten. Hier vind je een plek waar prestatie en betrouwbaarheid elkaar ontmoeten, zodat jij elke rit met vertrouwen en plezier kunt beleven. Of je nu een doorgewinterde rijder bent of net begint, Leidse Motoren biedt alles wat je nodig hebt om jouw passie voor motoren tot leven te brengen. Ontdek de kracht van rijden bij Leidse Motoren!
Alle motoren van Leidse Motoren
8 motoren gevonden
YAMAHA R7 WORLD GP 60th ANNIVERSARY
YAMAHA R7 WORLD GP 60th ANNIVERSARY
€ 10.800,- p/mnd klik hier
2023, 9376 Km
KTM 990 DUKE
KTM 990 DUKE
€ 13.800,- p/mnd klik hier
2024, 3000 Km
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2021, 13595 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 13.500,- p/mnd klik hier
2022, 17446 Km
YAMAHA MT 09
YAMAHA MT 09
€ 9.500,- p/mnd klik hier
2023, 11465 Km
KAWASAKI Z1000
KAWASAKI Z1000
€ 9.995,- p/mnd klik hier
2018, 18848 Km
KAWASAKI Z900 SE
KAWASAKI Z900 SE
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2024, 7935 Km
KAWASAKI VERSYS 650 TOURER
KAWASAKI VERSYS 650 TOURER
€ 7.100,- p/mnd klik hier
2021, 9827 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geļntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion