Nieuwsbrief:

EVO Motorcycles

Het is ons doel om jou aan de perfecte Harley Davidson te helpen. Wij doen dit door de beste Harley Davidson motoren in te kopen, voornamelijk uit de USA. Dit is namelijk waar ze gemaakt worden. Door onze contacten kopen wij alleen motoren in van een goede kwaliteit tegen een goede prijs. De EVOlution modellen staan bekend als de beste Harley Davidsons die op de markt gebracht zijn. Niet voor niets dus dat wij EVO-MOTORCYCLES heten en voornamelijk handelen in dit model. Naast de motoren van Evolution hebben wij ook Twincam, Shovel en Milwaukee modellen. Wat onderscheidt ons? Goede prijs-kwaliteitverhouding Een gastvrije sfeer en oprechte interesse Wij bieden ook service en onderhoud 
Alle motoren van EVO Motorcycles
23 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 10.450,- p/mnd klik hier
1999, 61747 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1995, 103605 Km
HARLEY-DAVIDSON ROADKING
HARLEY-DAVIDSON ROADKING
€ 9.450,- p/mnd klik hier
1995,
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 10.450,- p/mnd klik hier
1994,
HARLEY-DAVIDSON NOSTALGIA SOFTAIL SPECIAL FLSTN
HARLEY-DAVIDSON NOSTALGIA SOFTAIL SPECIAL FLSTN
€ 11.950,- p/mnd klik hier
1994, 30414 Mls
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 10.950,- p/mnd klik hier
1997,
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTFI
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTFI
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2004,
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1992, 37627 Mls
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2002, 33444 Mls
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 103 FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 103 FLSTC
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2001, 66000 Mls
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2009, 24144 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 10.250,- p/mnd klik hier
1997, 25937 Mls
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER FLSTS SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER FLSTS SOFTAIL
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2001, 38625 Mls
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER FLSTS SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER FLSTS SOFTAIL
€ 13.950,- p/mnd klik hier
1998, 118500 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2015, 9374 Mls
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUI
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUI
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2000, 68917 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING FLHRI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING FLHRI
€ 9.750,- p/mnd klik hier
1997,
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE CLASSIC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE CLASSIC
€ 12.450,- p/mnd klik hier
1996, 94122 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2005, 40421 Mls
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTFI
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTFI
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2002, 19186 Km
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion