Nieuwsbrief:

Ekris Motorrad


Ekris Motorrad
Maastricht Airport
Routebeschrijving
www.ekris.nl
043-3588080
Dealer van:Lid BOVAG

BMW


Het onderhoudsconcept van BMW. BMW maakte al in 1982 een einde aan de starre onderhoudsintervallen en introduceerde het op de daadwerkelijke en individuele behoefte afgestemde onderhoud. Tegenwoordig wordt de toestand van slijtagedelen en bedrijfsvloeistoffen naar gelang het model via sensoren en algoritmen en/of met behulp van parameters als afgelegd aantal kilometers of de persoonlijke rijstijl bepaald. Bij het starten van de motorfiets wordt u over de actuele onderhoudstoestand en het eerstvolgende onderhoud geïnformeerd - bijtijds. Het voordeel daarvan is dat er alleen onderhoud wordt uitgevoerd als dat nodig is. Met de in Duitsland al operationele BMW TeleService kan de service behoefte zelfs al van te voren automatisch aan ons worden gemeld. Diagnose van uw BMW. De in de motorfiets geïntegreerde On Board Diagnose herkent eventuele storingen in elektrische en elektronische systemen in een vroeg stadium en slaat deze op in haar geheugen. Na diagnose levert dit computerondersteunde systeem snelle en exacte analyses van storingen. Bovendien staan wij in directe verbinding met de gespecialiseerde vakafdelingen van BMW. Daarmee is altijd een service kwaliteit van niveau gewaarborgd. Innovatief, snel en betrouwbaar.  
Alle motoren van Ekris Motorrad
73 motoren gevonden
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 10.900,- p/mnd klik hier
2014, 13500 Km
Merkdealer
BMW F 900 GS
BMW F 900 GS
€ 21.260,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1300 GS ADVENTURE
BMW R 1300 GS ADVENTURE
€ 32.813,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 35.771,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 18.900,- p/mnd klik hier
2019, 54700 Km
Merkdealer
BMW C 400 GT
BMW C 400 GT
€ 9.900,- p/mnd klik hier
2024, 760 Km
Merkdealer
BMW R 1300 R
BMW R 1300 R
€ 26.528,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 12.900,- p/mnd klik hier
2018, 71250 Km
Merkdealer
BMW R 1250 R
BMW R 1250 R
€ 15.900,- p/mnd klik hier
2022, 17800 Km
Merkdealer
BMW CE 02
BMW CE 02
€ 7.690,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 16.500,- p/mnd klik hier
2014, 29942 Km
Merkdealer
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 20.900,- p/mnd klik hier
2018, 1009 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS ADVENTURE
BMW R 1300 GS ADVENTURE
€ 31.982,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 20.900,- p/mnd klik hier
2020, 9800 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.900,- p/mnd klik hier
2019, 36000 Km
Merkdealer
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 31.563,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1300 GS ADVENTURE
BMW R 1300 GS ADVENTURE
€ 35.591,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW S 1000 R
BMW S 1000 R
€ 23.351,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW F 900 R
BMW F 900 R
€ 13.489,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 21.900,- p/mnd klik hier
2020, 29000 Km
Merkdealer
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion